Thursday, July 16, 2009

PERTANDINGAN MEWARNA LAGI (12.07.2009) -Waez Irfan











Assalamualaikum...lagi sekali anak aku yang sulung ni masuk pertandingan mewarna....kali ni buat dalam dewan besar...ramai betul...combined semua cawangan Tadika Al-Ummah....dekat JB ni la...OOpppss...silap combined separuh Tadika ni ja...ramai gila..siottt...


pagi tu dahla hujan lebat...si kecik tu aku tinggal je kat umah..dengan abah dia..abah dia keja malam...tido la berdua ngan abah dia...gi je dewan tu...Dewan Mohamed Rahmat ke....apa ntah nama dewan tu...ramai gila...parking takdak plak tu...jammed lagi...hujannnn..biasala..sure jammed punya...cari punya cari..last2 aku menyelit je belakang kenari akak tu...belasah je la..sibbaik muat..maklumla..kancil..leh je la menyelit....


masuk dalam dewan...waez ambik tempat duduk dia..ha..lagi sekali...takleh dok sebelah anak aku jugak..geram je...parent org len selumber je dok sebelah anak diorang...aku mula la..tak puas hati...bila MC tu soh start mewarna..anak aku buat muka selumber je...tgk atas siling la...tgk lampula...budak 4 tahun...igt nak mainnn jee..org len dah start mewarna dah byk dh...dia baru kaler warna coklat dekat kuda tu jee...sikit je plak tu...last2 aku belasah je gi dok sebelah anak aku..pegi guide diala..takleh jadi ni...aku tgk parent budak lain siap tolong warnakan lagi tok anak diorang...aku biarla...biar dia expose je..bukan nak menang pun..tapi kalau boleh nak memang la...tapi tgk pada gaya...no hope la...so aku guide dia bg siap kaler je...


puas memujuk nak bagi siap kaler..janji mcm2 nak beli itu..nak beli ini..tapi hampeh jeee...byk sgt nak kena kaler..penatla ibuuu..kata dia..aku pun dah naik malas nak suruh dah..so hantar je la....ni la hasil yang dia kaler...cantikla jugakkk...syabas anak ibuuu..belajar pandai2 tau...

No comments:

Post a Comment